Služby
Telemarketing je jedním z mnoha způsobů, jak získat zákazníky, jak s nimi komunikovat, řešit jejich požadavky, jak od nich získávat cenné informace. Jeho využitím si také můžete zákazníka udržet, nabízet mu další z vašich produktů, zjistit jeho názor, získat jeho loajalitu. To vše je možné prostřednictvím telemarketingu realizovat. Navíc máte velmi rychlou zpětnou vazbu a můžete např. on-line sledovat průběžné výsledky kampaní.
Aktivní telemarketing – outbound
Aktivní oslovení cílových skupin ze segmentu B2C, B2B nebo vašeho zákaznického kmene. Můžeme tak společně realizovat:
- Prodej po telefonu
- Poprodejní péče (welcome calls, happy calls…)
- Sjednávání schůzek
- Mapování a průzkumy trhy (CATI)
- Aktualizace a doplňování databází
- Follow-up calls po realizovaných kampaních
- Retence (udržení zákazníka)
- Soft collection (vymáhání pohledávek)
- Mystery calls
Pasivní telemarketing – inbound
Obsluha příchozích hovorů na zákaznické linky (zelené, bílé…). Při správném nastavení a realizaci prodáte další produkt, udržíte zákazníka, získáte zákazníka nového… . Nejsme jenom pasivním prvkem, naopak!
- Informační linky
- Zákaznické linky / help linky
- Objednávkové linky
- Soutěžní nebo kampaňový informační servis
- SMS servis
Databáze B2C a B2B
Bez kvalitních dat efektivní kampaň zrealizovat nejde. Data jsou prostě základ. Nabízíme:
- Databáze B2B s identifikací aktivních subjektů
- Databáze osob a domácností
- Pro výběry máme k dispozici několik desítek kriterií
- Aktualizujeme a doplňujeme telefony u klientských databází
Direct mail, lettershop
Kvalitně zpracovaný direct mail má i v dnešním e-světě své místo a výsledky. Zajístíme:
- Konzultace při výběru cílové skupiny
- Návrh strategie
- Realizaci grafického návrhu
- Tisky a produkce
- kompletace - lettershop
- Slevy na poštovném
- Zpracování response